قوانین و مقررات

کاربرانی گرامی لطفا تمامی موارد زیر را هنگام استفاده از خدمات وبسایت به صورت کامل مطالعه نمایید.

ورود شما به وبسایت اپل واچ ایران و استفاده از آن به منزله مطالعه تمامی قوانین و موافقت با تمامی آن ها می باشد.لازم به ذکر است شرایط و قوانین درج شده در این صفحه، جایگزین تمامی قوانین و مقررات قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های اپل واچ ایران منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های اپل واچ ایران تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اپل واچ ایران اقدام کند.
همچنین از آنجا که اپل واچ ایران یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان

محصولات ارایه شده در اپل واچ ایران از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شوند.

ارسال تمامی سفارشات طی حداکثر ۱ روز کاری پس از ثبت سفارش انجام خواهد پذیرفت.

در صورتی که بعد از ثبت سفارش شما موجودی کالایی به اتمام رسیده باشد موضوع از طریق تماس ، پیامک و یا ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

اپل واچ ایران به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

کلیه سفارشاتی که بین روزهای شنبه تا چهارشنبه ( به جز روزهای تعطیل رسمی )‌ ثبت گردند همان روز پردازش و حداکثر تا ۱ روز کاری بعد ارسال خواهند شد.

ارسال سفارشات توسط سیستم های حمل و نقل دارای مجوز جمهوری اسلامی ایران شامل پست ، تیپاکس و ... انجام خواهد پذیرفت که در هنگام ثبت سفارش به اطلاع شما خواهد رسید.

در صورت ثبت اشتباه آدرس هنگام ثبت سفارش و عدم امکان تحویل سفارش توسط سرویس های حمل و نقل و برگشت سفارش به ما هزینه ارسال مجدد بر عهده خریدار خواهد بود.

بعد از ثبت سفارش تنها تا زمانی که سفارش شما ارسال نگردیده امکان تغییر آدرس وجود دارد و پس از آن مسئولیتی متوجه اپل واچ ایران نخواهد بود.

آدرس اعلامی باید آدرس منزل و یا شرکت باشد و به آدرس هایی نظیر کافی شاپ ، پارک ، سوپرمارکت و ... ارسال نخواهد گردید.

خسارت در هنگام حمل و نقل

به دلیل ارسال تمامی مرسولات با بسته بندی استاندارد در صورتی که در هنگام تحویل بسته بندی ارسالی متوجه وجود ضربه و یا باز بودن بسته شدید از تحویل گرفتن مرسوله با ذکر دلایل فوق خودداری نمایید.

مسئولیت جبران خسارت های احتمالی متوجه شرکت حمل و نقل خواهد بود و شما می توانید حداکثر تا ۱۲ ساعت بعد از مشاهده ایراد در مرسوله ارسالی به شما موضوع را از طریق تماس تلفنی و یا ایمیل به اطلاع ما برسانید تا در حد ممکن پیگیری های لازم را برای شما انجام دهیم.

نمایندگی

اپل واچ ایران در هیچ شهری از ایران نمایندگی فروش ، خدمات و پشتیبانی ندارد و تمامی خدمات آن از طریق این وبسایت به شما ارائه میگردد.